Üzleti folyamatok automatizálása Microsoft 365-ben és helyben telepített SharePoint-ban
A HyperTeam csapata által kifejlesztett digitális megoldások biztosítják az üzleti folyamatok automatizálásának platformját mind Microsoft Office 365, mind helyben telepített SharePoint-ban. A HyperTeam termékportfoliójába tartozik a széleskörű platformfejlesztés, ami egy üzleti folyamatokat támogató, modellező és vezérlő megoldás, mely magába foglalhatja a gyártói támogatást. A kifejlesztett platformok könnyen bevezethetőek, tökéletesen illeszkednek a jelenlegi szoftverarchitektúrákhoz, kimagasló üzleti és IT üzemeltetési támogatást biztosítanak a BPMN sztenderd modelleken alapuló strukturált munkafolyamatok számára.
A HyperTeam megoldásai:
De miként vagyunk képesek szervezetének olcsó, nagy képességű, hatékony és könnyen használható automatizálási platformot biztosítani?
Előre elkészített digitális formok a dinamikus és esztétikus űrlaplétrehozáshoz, amelyek bármilyen üzleti célnak megfelelhetnek.
Workflow Manager bármely folyamat automatizálásához, legyen az egyszerű vagy összetett.
Egyéni műveletek, amelyek jogosultságot adnak a felhasználóknak a folyamat előremozdítására.
Portálok, amelyek számos lehetőséget kínálnak a felhasználóknak a rendszerrel való interakciókhoz.
Jelentések és irányítópultok, amelyek azonnali és visszamenőleges nézeteket egyaránt mutatnak.
Kiterjedt integráció az adatbázisokkal, webszolgáltatásokkal, ERP-kkel, CRM-ekkel és más üzleti rendszerekkel.
Különböző adminisztrációs eszközök a teljesítmény figyelemmel kíséréséhez és javításához.
Előre elkészített alkalmazások, amelyek könnyen módosíthatók az Ön egyedi igényeinek megfelelően.
Szükség esetén segítséget nyújtunk
Felkeltettük érdeklődését, és kérdései lennének? További információkért keressen minket weboldalunkon szereplő elérhetőségeinken. Keressen minket bizalommal!
Comments