A Virtuális Iroda és a Home Office még sosem volt ennyire aktuális!
- HyperTeam
- 2020. okt. 5.
- 1 perc olvasás
Szerződések, beszerzések (ajánlatok, számlák, bármilyen dokumentumok) kezelése az igénytől kezdődően az elkészítésen, belső jóváhagyásokon keresztül az előterjesztés az elfogadásáig. Minden munkatárs Home Office támogatása!
Megoldásunk segítségével felszámolhatják a költséges és időigényes papíralapú adminisztrációt! A kollégák otthonról intézhetik a feladatokat akár igény esetén elektronikusan aláírással is!
Szerződéseket, tendereket kezelő szoftverünk célja, hogy korszerű megoldások segítségével járuljon hozzá a belső működés átláthatóságának, kontrollálhatóságának növeléséhez, ezáltal az adminisztratív terhek csökkentéséhez!
Teljesen rugalmasan alakítható rendszer rövid bevezetési határidővel akár felhő alapon, előfizetéses konstrukcióban!
A rendszer néhány hét alatt bevezethető!
Itt láthatja a bejelentkezési képernyőt feladatokkal és listákkal…

…és itt az előterjesztésit.

Amennyiben érdekli Virtuális Iroda megoldásunk vegye fel a kapcsolatot velünk és mi hamarosan visszahívjuk!
Keressen minket bizalommal az info@hyperteam.hu e-mail címen.
Comments