Digitális megoldás egy régi problémára - HyperTeam
A világ gyorsabban fejlődik mint valaha, az emberek gyakran távolról végzik a munkájukat, anélkül, hogy fizikailag időt töltenének egymással. És ha több millió euró értékű ügyletekkel kapcsolatos tárgyalásokat bonyolítunk le online meetingek keretében, akkor miért épp a szerződéseket ne kötnénk meg digitálisan? Tekintse meg előterjesztés kezelő rendszerünket, melynek egyik funkciója a digitális dokumentumkezelés elektronikus aláírással történő jóváhagyási lehetőséggel.
Előterjesztések egyszerű ütemezése és szervezése
Egy egyszerű űrlap segítségével egyszerűen kérhet be, priorizálhat és csatolhat dokumentumokat az előterjesztésekhez
Az előterjesztések lehetnek publikusak, nem publikusak, vagy szigorúan bizalmasak
Az ütemezett vagy virtuális megbeszélések a rendszerben rögzíthetők
A megbeszélés résztvevői és a vezetők értesítést kapnak arra vonatkozóan, hogy fogadják el vagy utasítsák vissza az adott előterjesztés javaslatot
Elfogadás előtt a címzetteknek lehetőségük van további információt hozzátenni vagy változtatni az előterjesztésekhez
A rendszer nyomon követi a meghívások státuszát és a kapcsolódó dokumentumok utolsó verzióját
A napirend automatikusan generálódik az értekezlet előtt, így a résztvevők időben megtekinthetik azt
Az állandó résztvevők előzetesen regisztrálhatók
A meghívó automatikusan kerül kiküldésre a megbeszélés résztvevőinek
A rendszer kompatibilis a mobil eszközökkel és tabletekkel is
Rendszerünkben integrált E-aláírás pozitív hatásai:
Digitális ügyfélszolgálat kiterjesztése
Ügyfélélmény növelése
Nyitás az X és Y generációs felhasználók felé
Szerződéses folyamatok digitalizálása
Távoli azonosítás
Ügyfélszolgálati irodák leterheltségének csökkentése
Személyes megjelenés kiváltása
Adminisztratív folyamatok csökkentése, gyorsítása
Költségcsökkentés, hatékonyságjavítás
Mozgáskorlátozottak ügyintézésének könnyítése
Comentários