Egyedülálló megoldás a vezetőségi ülések kezelésére
Minden vállalatnak szüksége van megbeszélésekre. Olyan fontos ez egy csapat számára, akár a levegővétel.
Könnyen előfordul, hogy a magas létszám és az átbeszélt projektek mennyisége miatt nehézkessé válik a megbeszélés minden fontos részletének észben tartása. A jegyzetek értelmezhetetlenné válnak, az emlékek pedig megfakulnak.
Nagy cégek számára alapvető fontosságú, hogy képesek legyenek a megbeszélések dokumentációját hatékonyan kivitelezni. Kezelni, keresni és megosztani egyaránt.
HyperTeam Board Meeting szoftvere megoldást nyújthat problémáira.
A rendszer fő célja, hogy lehetővé tegye a a meetingek és vezetőségi ülések szervezését, dokumentálását és utánkövetését egyetlen egyszerű felületen keresztül. Ezzel az egyszerű szoftverrel képes:
Felvenni a napirendi pontokat
Dokumentálni a megbeszélést
Könnyedén nyomon követheti a megbeszélés során keletkezett teendőket
Hozzá tudja rendelni a munkatársakat a kívánt feladatokhoz
Ezen túlmenően a rendszer a találkozók közötti dokumentumkezelést is biztosítja.
Az elektronikus beadványok elkészítése (témák)
Ütemezés szervezése
A javaslatokra vonatkozó döntések rögzítése
A tevékenységek nyomon követése és a jelentése
A két típusú igazgatósági ülések működése:
1. A rendszeres találkozók összetett támogatása
A rendszer egyaránt támogatja a dokumentációját az alkalmi, illetve rendszeresen szervezett megbeszéléseknek is (pl. PIB-találkozók). Továbbá lehetővé teszi a program a felhasználójának, hogy utólagosan is nyomon követhesse a meetingekhez kapcsolódó kérdéseket és a beadványokkal kapcsolatos változásokat a naplózás funkcióval.
2. Az ad-hoc találkozók egyszerű támogatása a rendszerben
A szoftverrel létrehozhat és rögzíthet szokatlan és egyedi alkalomból szervezett megbeszéléseket is. Melyeket meglévő vagy új kategóriákba lehet sorolni és címkézni.
Kíváncsivá tettük?
Tudjon meg többet a szoftver előnyeiről a legújabb Board Meeting szoftver bemutató videónk megtekintésével.
Comentarios