top of page

Egyszerűbb és átláthatóbb előterjesztéskezelés

Váltsa ki a jelenlegi rendkívül időigényes dokumentumkezelést egy olyan alkalmazással, mely által rengeteg papírmunkát és felesleges köröket küszöbölhet ki!

Előterjesztés kezelő megoldásunk segítségével a szervezetek időt és pénzt takaríthatnak meg azáltal, hogy felszámolhatják a költségesés időigényes papír- és email alapú adminisztrációt. Megoldásunk segítségével az előterjesztési, véleményezési és jóváhagyási folyamat nagymértékben felgyorsítható és egyszerűsíthető.


Rendszerünkről
  • Egy egyszerű űrlap segítségével egyszerűen kérhet be, priorizálhat és csatolhat dokumentumokat az előterjesztésekhez

  • Az előterjesztések lehetnek publikusak, nem publikusak, vagy szigorúan bizalmasak

  • Az ütemezett vagy virtuális megbeszélések a rendszerben rögzíthetők

  • A megbeszélés résztvevői és a vezetők értesítést kapnak arra vonatkozóan, hogy fogadják el vagy utasítsák vissza az adott előterjesztés javaslatot

  • Elfogadás előtt a címzetteknek lehetőségük van további információt hozzátenni vagy változtatni az előterjesztésekhez

  • A rendszer nyomon követi a meghívások státuszát és a kapcsolódó dokumentumok utolsó verzióját

  • A napirend automatikusan generálódik az értekezlet előtt, így a résztvevők időben megtekinthetik azt

  • Az állandó résztvevők előzetesen regisztrálhatók

  • A meghívó automatikusan kerül kiküldésre a megbeszélés résztvevőinek

  • A rendszer kompatibilis a mobil eszközökkel és tabletekkel is


Érdekli Önt a HyperTeam előterjesztés kezelő rendszere?

Bővebb információért és esettanulmányainkért látogasson el honlapunkra:



Comments


Kövessen minket Facebook és LinkedIn oldalunkon!

  • Facebook Social Icon
  • LinkedIn Social Icon
bottom of page