Első lépések a Power Automate-ben

Mit várhat a Power Automate-től?

Íme néhány példa arra, hogy mit tehet a Power Automate-szolgáltatással.

  • Üzleti folyamatok automatizálása

  • Automatikus emlékeztetők küldése a lejárt feladatokhoz

  • Üzleti adatok áthelyezése a rendszerek között ütemezés szerint

  • Csatlakozzon közel a 300 adatforráshoz vagy bármilyen nyilvánosan elérhető API-hoz

  • A helyi számítógépen is automatizálhatja a feladatokat, például az Excel alkalmazásban található számítástechnikai adatokkal.

Gondoljon csak arra, hogy mennyi időt fog megtakarítani, ha az ismétlődő manuális feladatokat mindössze az egérkattintások, billentyűleütések és a másolás-beillesztés lépések rögzítésével automatizálja az asztalról! A Power Automate lényege az automatizálás.

Kinek való a Power Automate?

Milyen készségek szükségesek hozzá?

Milyen iparágak kovácsolhatnak előnyt a Power Automate-ből?


Bárkinek! A hétköznapi üzleti felhasználótól az informatikai szakemberig bárki képes automatizált folyamatokat létrehozni a Power Automate programozás nélküli/minimális programozást igénylő felületén.


Tekintse meg, hogy egyes vállalatok hogyan alkalmazták a Microsoft Power Platform-megoldásokat a Power Automate használatával:

  • Bank

  • Retail

  • Termelés

  • Biztosítás-közvetítés

  • Egészségügy

Egy automatizálás létrehozásának első lépése a feliratkozás, vagy ha már rendelkezik fiókkal, akkor a Power Automate bejelentkezés.


Kezdőlap megnyitása


A Power Automate kezdőlapján sokféle sablon közül válogathat, de megismerkedhet a Power Automate legfontosabb funkcióival is. Gyorsan képet alkothat a Power Automate-ben rejlő lehetőségekről, és arról, hogy segítheti a termék az üzleti- és a magánéletben.


Mindegyik sablon más és más célra készült. Elérhetőek sablonok például SMS-t küldésére, ha e-mail érkezik a főnökétől, Twitter-érdeklődők felvételére a Dynamics 365-ben, vagy biztonsági másolat készítésére a fájlokról. Ezek a sablonok csak ízelítők. Arra szolgálnak, hogy az igényeihez pontosan testreszabott folyamatok létrehozására ösztönözzék.


Az első folyamat létrehozása


1. Válasszon ki egy sablont, amely hasznos Önnek. A Napi emlékeztetők e-mailben egy egyszerű sablon:


2. Válassza a Tovább lehetőséget.


3. Adja meg azokat az e-mail-címeket, amelyekre a napi emlékeztetőket szeretné küldeni. Írja be az emlékeztető üzenet szövegét. Végül válassza a Folyamat létrehozása lehetőséget, majd ellenőrizze, hogy a folyamat a várt módon fut-e.


4. Válassza a Kész lehetőséget.


A mobilalkalmazás használata


A Power Automate Android, iOS, vagy Windows Phone operációs rendszerhez készült mobilalkalmazásának letöltése. Ezzel az alkalmazással figyelheti a folyamatok tevékenységeit, kezelheti a folyamatokat, és létrehozhat folyamatokat sablonból.


Szükség esetén segítséget nyújtunk


További segítségért keresse fel elérhetőségeinket a weboldalunkon, ahol kérdéseket tehet fel, ha esetleg problémákba ütközik. Keressen minket bizalommal!


Hasonló tartalmakért kövessen minket Facebook, illetve LinkedIn oldalainkon, valamint iratkozzon fel Youtube csatornánkra!



(Forrás: Microsoft)

Kövessen minket Facebook és LinkedIn oldalunkon!

  • Facebook Social Icon
  • LinkedIn Social Icon