Home Office támogatása & HyperTeam megoldások
Előterjesztések (ajánlatok, szerződések, számlák, bármilyen dokumentum) kezelése az igénytől kezdődően az elkészítésen, belső jóváhagyásokon keresztül az előterjesztés elfogadásáig.
Home Office támogatása!
Megoldásunk segítségével felszámolhatják a költséges és időigényes papíralapú adminisztrációt!
Kollégák otthonról intézhetik a feladatokat akár igény esetén elektronikusan aláírással is!
Előterjesztéseket kezelő szoftverünk célja, hogy korszerű megoldások segítségével járuljon hozzá a belső működés átláthatóságának, kontrollálhatóságának növeléséhez, ezáltal az adminisztratív terhek csökkentéséhez!
Teljesen rugalmasan alakítható rendszer rövid bevezetési határidővel akár felhő alapon előfizetésés konstrukcióban!
A rendszer néhány hét alatt bevezethető!
Comments