top of page

Home Office támogatása & HyperTeam megoldások

Előterjesztések (ajánlatok, szerződések, számlák, bármilyen dokumentum) kezelése az igénytől kezdődően az elkészítésen, belső jóváhagyásokon keresztül az előterjesztés elfogadásáig.

Home Office támogatása!


Megoldásunk segítségével felszámolhatják a költséges és időigényes papíralapú adminisztrációt!


Kollégák otthonról intézhetik a feladatokat akár igény esetén elektronikusan aláírással is!


Előterjesztéseket kezelő szoftverünk célja, hogy korszerű megoldások segítségével járuljon hozzá a belső működés átláthatóságának, kontrollálhatóságának növeléséhez, ezáltal az adminisztratív terhek csökkentéséhez!


Teljesen rugalmasan alakítható rendszer rövid bevezetési határidővel akár felhő alapon előfizetésés konstrukcióban!


A rendszer néhány hét alatt bevezethető!


Nem tudott részt venni az ingyenes webináriumon? Tekintse meg YouTube videónkat a rögzített alkalomról!



Comments


Kövessen minket Facebook és LinkedIn oldalunkon!

  • Facebook Social Icon
  • LinkedIn Social Icon
bottom of page