Projekt támogató digitális munkahely platformot használnak a Collier Közmű Szolgáltatónál

Az amerikai Collier Megye Közmű szolgáltatója több mint 350 000 embert - főszezonban akár 600 000 embert - szolgál ki. A Mérnöki és Projektmenedzsment Osztály több mint 500 projektet kezel a Collier megyei közüzemi osztályon. Küldetésük, hogy képesek legyenek időben, költségkereten belül, költség-haszon arányban a legmegfelelőbb projekteket megvalósítani, amelyek megfelelnek a megyei víz- és szennyvíz-ügyfelek elvárásainak, vagy akár túl is szárnyalhatják azokat.

Megvalósítás:

  • SharePoint infrastruktúrán alapuló digitális munkahelyet fejlesztettünk ki, amely a felhasználók honlapjaként szolgál a projektek nyomon követéséhez, azok kezeléséhez, valamint az együttműködéshez és a legfontosabb hírek olvasásához.

  • Megvalósítottunk számukra egy projekt-jóváhagyási rendszert, egy projektmenedzsment-platformot és egy jelentési rendszert. Ezek a szoftverek SharePoint alapú infrastruktúrák, és nagyszerű eszköznek bizonyulnak komplex programok és rendszerek kezeléséhez.

  • A HyperTeam PM Toolbox megoldása összekapcsoltan működik a Cityworks térinformatikai rendszerével és a SAP vállalatirányítási rendszerrel, és ezek együttesen rendkívül hatékonyan működnek.



Ha szeretne többet megtudni a projektről, tekintse meg a teljes esettanulmányt ide kattintva.


Szükség esetén segítséget nyújtunk

Felkeltettük érdeklődését, és kérdései lennének? További információkért keressen minket weboldalunkon szereplő elérhetőségeinken. Keressen minket bizalommal!


Hasonló tartalmakért kövessen minket Facebook, illetve LinkedIn oldalainkon,valamint iratkozzon fel Youtube csatornánkra!



Kövessen minket Facebook és LinkedIn oldalunkon!

  • Facebook Social Icon
  • LinkedIn Social Icon