Túl hosszú folyamat az előterjesztések kezelése?
Váltsa ki a jelenlegi rendkívül időigényes dokumentumkezelést egy olyan alkalmazással, mely által rengeteg papírmunkát és felesleges köröket küszöbölhet ki!
Előterjesztés kezelő megoldásunk segítségével a szervezetek időt és pénzt takaríthatnak meg azáltal, hogy felszámolhatják a költségesés időigényes papír- és email alapú adminisztrációt. Megoldásunk segítségével az előterjesztési, véleményezési és jóváhagyási folyamat nagymértékben felgyorsítható és egyszerűsíthető.
Rendszerünkről
Egy egyszerű űrlap segítségével egyszerűen kérhet be, priorizálhat és csatolhat dokumentumokat az előterjesztésekhez
Az előterjesztések lehetnek publikusak, nem publikusak, vagy szigorúan bizalmasak
Az ütemezett vagy virtuális megbeszélések a rendszerben rögzíthetők
A megbeszélés résztvevői és a vezetők értesítést kapnak arra vonatkozóan, hogy fogadják el vagy utasítsák vissza az adott előterjesztés javaslatot
Elfogadás előtt a címzetteknek lehetőségük van további információt hozzátenni vagy változtatni az előterjesztésekhez
A rendszer nyomon követi a meghívások státuszát és a kapcsolódó dokumentumok utolsó verzióját
A napirend automatikusan generálódik az értekezlet előtt, így a résztvevők időben megtekinthetik azt
Az állandó résztvevők előzetesen regisztrálhatók
A meghívó automatikusan kerül kiküldésre a megbeszélés résztvevőinek
A rendszer kompatibilis a mobil eszközökkel és tabletekkel is
Érdekli Önt a HyperTeam előterjesztés kezelő rendszere?
Bővebb információért és esettanulmányainkért látogasson el honlapunkra: Érdekel
Comentarios