Hogyan spóroljunk havi 1 napot a munkaidőnkből?
jún. 04., Cs
|Webinar
MIRŐL LESZ SZÓ? Mit nevezhetünk “virtuális irodának”? Hogyan támogathatjuk leghatékonyabban a az otthonról dolgozó kollégák munkáját? Mit jelent az üzleti folyamatok digitalizálása? Hogyan spórolhatunk munkaidőt a a folyamatvezérelt és automatizált szoftverek használatával?
Idő és helyszín
2020. jún. 04. 14:00 – 20:05 CEST
Webinar
Az eseményről
A Virtuális Iroda és a Home Office még sosem volt ennyire aktuális!
Szerződések, beszerzések (ajánlatok, számlák, bármilyen dokumentumok) kezelése az igénytől kezdődően az elkészítésen, belső jóváhagyásokon keresztül az előterjesztés az elfogadásáig. Minden munkatárs Home Office támogatása! Teljesen rugalmasan alakítható rendszer rövid bevezetési határidővel akár felhő alapon előfizetéses konstrukcióban! A rendszer néhány hét alatt bevezethető!
Kollégák otthonról intézhetik a feladatokat akár igény esetén elektronikus aláírással is!
A bevezetésre kerülő szoftver célja, hogy korszerű megoldások segítségével járuljon hozzá a belső működés átláthatóságának, kontrollálhatóságának növeléséhez, ezáltal az adminisztratív terhek csökkentéséhez!
A részvétel ingyenes, azonban regisztrációhoz kötött.