Thu, Jun 04 | Webinar

Hogyan spóroljunk havi 1 napot a munkaidőnkből?

MIRŐL LESZ SZÓ? Mit nevezhetünk “virtuális irodának”? Hogyan támogathatjuk leghatékonyabban a az otthonról dolgozó kollégák munkáját? Mit jelent az üzleti folyamatok digitalizálása? Hogyan spórolhatunk munkaidőt a a folyamatvezérelt és automatizált szoftverek használatával?
Registration is Closed

Idő és helyszín

Jun 04, 2020, 2:00 PM – 8:05 PM GMT+2
Webinar

Az eseményről

A Virtuális Iroda és a Home Office még sosem volt ennyire aktuális!

Szerződések, beszerzések (ajánlatok, számlák, bármilyen dokumentumok) kezelése az igénytől kezdődően az elkészítésen, belső jóváhagyásokon keresztül az előterjesztés az elfogadásáig. Minden munkatárs Home Office támogatása! Teljesen rugalmasan alakítható rendszer rövid bevezetési határidővel akár felhő alapon előfizetéses konstrukcióban! A rendszer néhány hét alatt bevezethető!

Kollégák otthonról intézhetik a feladatokat akár igény esetén elektronikus aláírással is!

A bevezetésre kerülő szoftver célja, hogy korszerű megoldások segítségével járuljon hozzá a belső működés átláthatóságának, kontrollálhatóságának növeléséhez, ezáltal az adminisztratív terhek csökkentéséhez!

A részvétel ingyenes, azonban regisztrációhoz kötött.

Registration is Closed

Esemény megosztása

  • Facebook
  • YouTube
  • Linkedin

SharePoint is a registered trademark of Microsoft Inc. HyperTeam is not affiliated with Microsoft Inc, but provides professional SharePoint consulting services and SharePoint Add-ins. Microsoft Inc is not responsible for the content or information on this webiste.