NE HAGYJA ELVESZNI POTENCIÁLIS ÉS MEGLÉVŐ ÜGYFELEIT
Mindig felkészülten a HyperTeam CRM kezdőképernyővel – tekintse át az aktuális feladatokat, kövesse a nyitott üzleti lehetőségeket, fussa át a legutóbbi előzményeket, és legyen mindig naprakész a személyes naptárral.




DOKUMENTUMOK OTT, AHOL LENNIÜK KELL
Vessen véget az elveszett dokumentumok keresésével töltött bajlódásnak. HyperTeam CRM ott biztosít helyet a dokumentumoknak, ahol azoknak lennie kell. Közvetlenül Kontaktokhoz, Account-hoz és Lead-ekhez fűzve.


OUTLOOK INTEGRÁCIÓ
Email-ek importálása 1 kattintással Outlook levelezőből. Tárolja leveleit szervezetten, mindig a megfelelő helyen a HyperTeam CRM rendszerben.

TÖKÉLETES KÖRNYEZET A KOLLABORATÍV MUNKÁHOZ
A HyperTeam CRM rendszerrel könnyen elkerülhetőek a félreértések és hatékonyabbá tehető az értékesítési csoport munjáka a feladatok delegálása funkció használátával.

SALES, MARKETING ÉS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT ÖSSZEKAPCSOLÁSA NEHÉZSÉGEK NÉLKÜL
Érje el potenciális és meglévő ügyfeleleit könnyebben, mint valaha


-
Hozzon létre és tartsa nyilván marketing kampányait
-
Készítsen és küldjön hírleveleket egyenesen a HyperTeam CRM-ből
-
Szervezze vállalati rendezvényeit a CRM-ben. A rendszer információt tart nyilván a résztvevőkről, így letisztult képet kap a különböző Lead-ek forrásáról.
TEKINTSE MEG ÁTTEKINTŐ VIDEÓNKAT CRM MEGOLDÁSUNKRÓL

AKIKNEK MÁR BIZONYÍTOTTUNK

CRM és infoMátrix modulokra épülő rendszer bevezetése a GATE cégcsoportnál
Közösen kifejlesztettünk egy olyan integrált rendszert, amely elősegíti a cégen belüli információ áramlását, munkafolyamatok, valamint termékek mozgásának elektronikus dokumentációját. Rendszerünkkel könnyedén elvégezhető a heti erőforrás-ütemezés, valamint az űrlapokból történő automatikus ajánlatgenerálás is.
Ha szeretne többet megtudni a projektről, tekintse meg a teljes esettanulmányt az alábbi gombra kattintva:
CRM rendszer bevezetése a Nemzeti Befektetési Ügynökségnél
A HyperTeam megoldása egy folyamatautomatizált ügyviteli támogató szoftver (CRM) bevezetése, egyedi fejlesztése: A HIPA igényeire szabott CRM rendszer fő célja, hogy egységes rendszerben támogassa a HIPA ügyfelei kapcsán végzett aktivitásokat, az ügyfelek előtörténete kapcsán átfogó képet tudjon nyújtani az adott ügyféllel kapcsolatos korábbi történésekről, illetve támogassa a projektek adminisztrációját.
Ha szeretne többet megtudni a projektről, tekintse meg a teljes esettanulmányt az alábbi gombra kattintva:
