

HYPERTEAM
CRM
Kevesebb teendő, több bevétel a HyperTeam könnyen használható, gyorsan áttekinthető és költséghatékony CRM megoldásával!
NE HAGYJA ELVESZNI POTENCIÁLIS
ÉS MEGLÉVŐ ÜGYFELEIT
Mindig felkészülten a HyperTeam CRM kezdőképernyővel – tekintse át az aktuális feladatokat, kövesse a nyitott üzleti lehetőségeket, fussa át a legutóbbi előzményeket, és legyen mindig naprakész a személyes naptárral.




DOKUMENTUMOK OTT, AHOL LENNIÜK KELL
Vessen véget az elveszett dokumentumok keresésével töltött bajlódásnak. HyperTeam CRM ott biztosít helyet a dokumentumoknak, ahol azoknak lennie kell. Közvetlenül Kontaktokhoz, Account-hoz és Lead-ekhez fűzve.


OUTLOOK INTEGRÁCIÓ
Email-ek importálása 1 kattintással Outlook levelezőből. Tárolja leveleit szervezetten, mindig a megfelelő helyen a HyperTeam CRM rendszerben.

TÖKÉLETES KÖRNYEZET A KOLLABORATÍV MUNKÁHOZ
A HyperTeam CRM rendszerrel könnyen elkerülhetőek a félreértések és hatékonyabbá tehető az értékesítési csoport munjáka a feladatok delegálása funkció használátával.

SALES, MARKETING ÉS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT ÖSSZEKAPCSOLÁSA NEHÉZSÉGEK NÉLKÜL
Érje el potenciális és meglévő ügyfeleleit könnyebben, mint valaha
-
Hozzon létre és tartsa nyilván marketing kampányait
-
Készítsen és küldjön hírleveleket egyenesen a HyperTeam CRM-ből
-
Szervezze vállalati rendezvényeit a CRM-ben. A rendszer információt tart nyilván a résztvevőkről, így letisztult képet kap a különböző Lead-ek forrásáról.
Érdekelné bővebben? Nézze meg áttekintő videónkat a HyperTeam CRM rendszerről!