top of page

PANASZKEZELŐ MEGOLDÁS

az Ön igényeire szabva

A HyperTeam munkatársaiként hisszük, hogy ügyfeleink igénye mindenek felett áll.  Éppen ezért döntöttünk egy olyan SharePoint megoldás fejlesztése mellett, amely segíti ügyfeleinket abban, hogy a lehető legszínvonalasabb szolgáltatást nyújthassanak. Ennek érdekében a minőségmenedzsment egyik legfontosabb elemére, a panaszkezelésre fókuszáltunk. A minőségmenedzsment vezetett minket a Panaszkezelő megoldás, egy olyan testre szabható SharePoint alkalmazás megalkotásához, amellyel az ügyfelek panaszai könnyedén dokumentálhatók, nyomon követhetők és kezelhetők.

Colleagues Going Over Plans
  • Minden panasz gyorsan és egyszerűen dokumentálható/ auditálható

  • Minden ügyféllel való kommunikáció rögzítésre kerül

  • A panaszok könnyen nyomon követhetők a teljes átláthatóság érdekében

  • Az ügyek gyorsan és egyszerűen nyomon követhetők

  • Munkafolyamat támogatás (vélemények, dokumentumok jóváhagyása, stb.)

  • Teljeskörű dokumentum menedzsment

  • Dokumentum verzionálás

  • Biztonságos hozzáférés-szabályozás

  • Időszerűség jelentése (késedelem, a panaszok időtartama, stb.)

  • Feladatok delegálása

  • A munkatársak nyomon követhetik feladataikat

LEGFŐBB

ELŐNYÖK

Kép2.png

NE KERESSEN TOVÁBB!

Ha úgy érzi, hogy cégével már túlnőtte a kereteit, és valóban a legjobb megoldást szeretné, akkor vegye fel velünk a kapcsolatot, és töltse ki az űrlapunkat!

bottom of page