ÉRTEKEZLETKEZELŐ RENDSZER
Értekezletkezelő megoldásunk segítségével a vállalatok időt és pénzt takaríthatnak meg azáltal, hogy gond nélkül ütemezhetik és szervezhetik megbeszéléseiket, felszámolhatják a költséges és időigényes papíralapú adminisztrációt, ezen felül a megbeszélések dokumentumait és fájljait keletkezésüket követően évekig tárolhatják.
ÉRTEKEZLETEK EGYSZERŰ ÜTEMEZÉSE ÉS SZERVEZÉSE
-
Egy egyszerű űrlap segítségével egyszerűen kérhet be, priorizálhat és csatolhat dokumentumokat az értekezlet meghívókhoz
-
Az értekezlet javaslatok lehetnek publikusak, nem publikusak, vagy szigorúan bizalmasak
-
Az ütemezett vagy virtuális megbeszélések a rendszerben rögzíthetők
-
A megbeszélés résztvevői és a vezetők értesítést kapnak arra vonatkozóan, hogy fogadják el vagy utasítsák vissza a megbeszélésre tett javaslatot
-
Elfogadás előtt a címzetteknek lehetőségük van további információt hozzátenni vagy változtatni a megbeszélésre tett javaslaton
-
A rendszer nyomon követi a meghívások státuszát és a kapcsolódó dokumentumok utolsó verzióját
-
A napirend automatikusan generálódik az értekezlet előtt, így a résztvevők időben megtekinthetik azt
-
Az állandó résztvevők előzetesen regisztrálhatók
-
A meghívó automatikusan kerül kiküldésre a megbeszélés résztvevőinek
-
A rendszer kompatibilis a mobil eszközökkel és tabletekkel is
KÖNNYEDÉN LEVEZETHETŐ ÉRTEKEZLET AZ ELEJÉTŐL A VÉGÉIG
-
A rendszerrel kiküszöbölhető a papír alapú iratok használata, mivel a dokumentumok elektronikus formában minden résztvevő rendelkezésére állnak
-
A megbeszélések alatt a rendszer automatikusan megjeleníti a tárgyalt témát
-
A résztvevők nyomon követhetik az értekezlet előre haladását külső helyszínen is (ezáltal a résztvevők bekapcsolódhatnak a megbeszélésbe, amikor éppen saját javaslatuk van napirenden)
-
A jegyzőkönyveket valós időben rögzítik, és a napirend minden egyes pontjához feljegyezhetők az eredmények
-
A megbeszélés végén a jegyzőkönyvet tartalmazó formális word dokumentum jön létre
-
A rendszerben ütemezhetők és rögzíthetők a javaslatok eredményéhez kapcsolódó feladatok
AZ ÉRTEKEZLETEK EREDMÉNYEINEK KEZELÉSE ÉS A KAPCSOLÓDÓ DOKUMENTUMOK TÁROLÁSA AKÁR ÉVEKRE VISSZAMENŐEN
-
Az értekezletet követően a jegyzőkönyvet minden résztvevő haladéktalanul megkapja e-mail-ben
-
Aláírt jegyzőkönyvek is csatolhatóak
-
A felelősök készre jelenthetik a feladatok státuszát
-
A dokumentumok és a megbeszéléshez kapcsolódó fájlok mindvégig a SharePoint rendszerben, könnyen visszakereshető módon tárolódnak
-
Összetett riportok egyszerűen generálhatók
-
A címkézés funkciónak köszönhetően a dokumentumok a vezető által időről időre ellenőrizhetők és értékelhetők
-
Amennyiben egy virtuális értekezlet napirendje elfogadásra kerül, automatikusan bekerül a fizikailag megosztott dokumentumok közé