ÉRTEKEZLETKEZELŐ RENDSZER

Értekezletkezelő megoldásunk segítségével a vállalatok időt és pénzt takaríthatnak meg azáltal, hogy gond nélkül ütemezhetik és szervezhetik megbeszéléseiket, felszámolhatják a költséges és időigényes papíralapú adminisztrációt, ezen felül a megbeszélések dokumentumait és fájljait keletkezésüket követően évekig tárolhatják.

ÉRTEKEZLETEK EGYSZERŰ ÜTEMEZÉSE ÉS SZERVEZÉSE

  • Egy egyszerű űrlap segítségével egyszerűen kérhet be, priorizálhat és csatolhat dokumentumokat az értekezlet meghívókhoz

  • Az értekezlet javaslatok lehetnek publikusak, nem publikusak, vagy szigorúan bizalmasak

  • Az ütemezett vagy virtuális megbeszélések a rendszerben rögzíthetők

  • A megbeszélés résztvevői és a vezetők értesítést kapnak arra vonatkozóan, hogy fogadják el vagy utasítsák vissza a megbeszélésre tett javaslatot

  • Elfogadás előtt a címzetteknek lehetőségük van további információt hozzátenni vagy változtatni a megbeszélésre tett javaslaton

  • A rendszer nyomon követi a meghívások státuszát és a kapcsolódó dokumentumok utolsó verzióját

  • A napirend automatikusan generálódik az értekezlet előtt, így a résztvevők időben megtekinthetik azt

  • Az állandó résztvevők előzetesen regisztrálhatók

  • A meghívó automatikusan kerül kiküldésre a megbeszélés résztvevőinek

  • A rendszer kompatibilis a mobil eszközökkel és tabletekkel is

KÖNNYEDÉN LEVEZETHETŐ ÉRTEKEZLET AZ ELEJÉTŐL A VÉGÉIG

  • A rendszerrel kiküszöbölhető a papír alapú iratok használata, mivel a dokumentumok elektronikus formában minden résztvevő rendelkezésére állnak

  • A megbeszélések alatt a rendszer automatikusan megjeleníti a tárgyalt témát

  • A résztvevők nyomon követhetik az értekezlet előre haladását külső helyszínen is (ezáltal a résztvevők bekapcsolódhatnak a megbeszélésbe, amikor éppen saját javaslatuk van napirenden)

  • A jegyzőkönyveket valós időben rögzítik, és a napirend minden egyes pontjához feljegyezhetők az eredmények

  • A megbeszélés végén a jegyzőkönyvet tartalmazó formális word dokumentum jön létre

  • A rendszerben ütemezhetők és rögzíthetők a javaslatok eredményéhez kapcsolódó feladatok

Businessmen

AZ ÉRTEKEZLETEK EREDMÉNYEINEK KEZELÉSE ÉS A KAPCSOLÓDÓ DOKUMENTUMOK TÁROLÁSA AKÁR ÉVEKRE VISSZAMENŐEN

  • Az értekezletet követően a jegyzőkönyvet minden résztvevő haladéktalanul megkapja e-mail-ben

  • Aláírt jegyzőkönyvek is csatolhatóak

  • A felelősök készre jelenthetik a feladatok státuszát

  • A dokumentumok és a megbeszéléshez kapcsolódó fájlok mindvégig a SharePoint rendszerben, könnyen visszakereshető módon tárolódnak

  • Összetett riportok egyszerűen generálhatók

  • A címkézés funkciónak köszönhetően a dokumentumok a vezető által időről időre ellenőrizhetők és értékelhetők

  • Amennyiben egy virtuális értekezlet napirendje elfogadásra kerül, automatikusan bekerül a fizikailag megosztott dokumentumok közé

ÉRDEKLI ÖNT A HYPERTEAM 
SHAREPOINT ALAPÚ ÉRTEKEZLETKEZELŐ RENDSZERE?

További információért hívjon minket a +36 1 279 0720 telefonszámon vagy írjon nekünk az info@hyperteam.com e-mail címre!

  • Facebook
  • YouTube
  • Linkedin

SharePoint is a registered trademark of Microsoft Inc. HyperTeam is not affiliated with Microsoft Inc, but provides professional SharePoint consulting services and SharePoint Add-ins. Microsoft Inc is not responsible for the content or information on this website.