ÜGYFELEINK
A HyperTeam büszke arra, hogy fennállásának 20 éve alatt a hazai nagyvállalatok, valamint az államigazgatás meghatározó részének támogatta működését, különböző projektek formájában. Köszönjük Ügyfeleink bizalmát, melyre időről időre folyamatosan igyekszünk rászolgálni azzal, hogy a piac működését figyelemmel kísérve folyamatosan fejlesztjük tudásunkat és illesztjük azt be projektjeinkbe.
ESETTANULMÁNYOK
CRM rendszer bevezetése a Nemzeti Befektetési Ügynökségnél
A Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) a Külgazdasági és Külügyminisztérium irányítása alatt működő befektetés-ösztönzéssel és menedzsment-tanácsadással foglalkozó ügynökség, melynek legfőbb feladata a hazánk számára legmeghatározóbb külföldi befektetési projektek megvalósítása.
A HyperTeam megoldása egy folyamatautomatizált ügyviteli támogató szoftver (CRM) bevezetése, egyedi fejlesztése: A HIPA igényeire szabott CRM rendszer fő célja, hogy egységes rendszerben támogassa a HIPA ügyfelei kapcsán végzett aktivitásokat, az ügyfelek előtörténete kapcsán átfogó képet tudjon nyújtani az adott ügyféllel kapcsolatos korábbi történésekről, illetve támogassa a projektek adminisztrációját.
Ha szeretne többet megtudni a projektről, tekintse meg a teljes esettanulmányt az alábbi gombra kattintva:
Virtuális és Kiterjesztett valóság - Képzésre és Ellenőrzésre szolgáló koncepció igazoló szoftver
Ügyfelünk egy New York-i székhelyű, több ezer alkalmazottal rendelkező nagyvállalat. Több millió ügyfelet szolgál ki New York államban, ezért rendkívül fontos, hogy gyorsan és hatékonyan tanítsa be új alkalmazottait, valamint, hogy a számos vizsgálati folymathoz a lehető legkevesebb időt és erőforrást használjon.
A HyperTeam létrehozott egy Virtuális Valóság (VR) és egy Kiterjesztett Valóság (AR) programot, mely megoldást nyújt a nagy New York-i cég képzési és ellenőrzési igényeire. Mindkét alkalmazás a Windows Mixed Reality rendszeren alapszik.
Ha szeretne többet megtudni a projektről, tekintse meg a teljes esettanulmányt az alábbi gombra kattintva:
Hatékony ügyfélszolgálat
HyperTeam CRM bevezetésével
A két karitatív szervezet által működtetett társaság 2022 januárjában kezdte meg működését azzal a céllal, hogy fenntartható lakhatást, kiszámítható feltételeket biztosítson az ingatlanokra rászoruló és ingatlanokban maradó családoknak. A szervezet nem profitorientált, arra törekszik, hogy a bérlők lakhatása a jövőben se kerüljön veszélybe. A társaság több mint négyezer bérlővel, legalább 20.000 részletvevővel és a több mint ezer településen lévő ingatlan állománnyal rendelkezik.
Ügyfelünk fő célja az volt, hogy hatékonyságuk növekedjen, és egy olyan költséghatékony informatikai megoldás álljon rendelkezésre, amely támogatja a szervezeten belüli együttműködést.
Ha szeretne többet megtudni a projektről, tekintse meg a teljes esettanulmányt az alábbi gombra kattintva:
Digitális munkahely + projektmenedzsment + jóváhagyási és jelentési rendszer
A Collier Megye Közmű szolgáltatója több mint 350 000 embert - főszezonban akár 600 000 embert - szolgál ki. A Mérnöki és Projektmenedzsment Osztály több mint 500 projektet kezel a Collier megyei közüzemi osztályon. Küldetésük, hogy képesek legyen időben, költségkereten belül, költség-haszon arányban a legmegfelelőbb projekteket megvalósítani, amelyek megfelelnek a megyei víz- és szennyvíz-ügyfelek elvárásainak, vagy akár túl is szárnyalhatják azokat.
Ha szeretne többet megtudni a projektről, tekintse meg a teljes esettanulmányt az alábbi gombra kattintva:
CRM és infoMátrix modulokra épülő integrált rendszer bevezetése a GATE cégcsoportnál
A GATE Kft. egy kaputechnikára szakosodott vállalat, több mint 30 év szakmai tapasztalattal. A kaputechnikán belül számtalan területeten jelen vannak: a kapu- és rakodástechnikai szakértés és tanácsadás mellett, sürgősségi hibaelhárítással, karbantartással és felújítással is foglalkoznak.
Közösen kifejlesztettünk egy olyan integrált rendszert, amely elősegíti a cégen belüli információ áramlását, munkafolyamatok, valamint termékek mozgásának elektronikus dokumentációját. Rendszerünkkel könnyedén elvégezhető a heti erőforrás-ütemezés, valamint az űrlapokból történő automatikus ajánlatgenerálás is.
Ha szeretne többet megtudni a projektről, tekintse meg a teljes esettanulmányt az alábbi gombra kattintva:
CRM + Feladatkezelő + TimeSheet rendszer bevezetése a STAMPA Group-nál
A STAMPA Group egy svájci székhelyű pénzügyi tanácsadó vállalat, akik 2002 óta tevékenykednek a piacon. Fő profiljuk a pénzügyi vezetők munkájának segítése a nemzetközi pénzügyi standardok figyelembevételével, valamint vállalati teljesítmény-menedzsment megoldások biztosítása.
A STAMPA igényeire szabott CRM rendszer fő célja, hogy egységes rendszerben kezelje a cég alkalmazottainak aktivitásait, emellett támogatást kell nyújtania a rendszerben lévő adatok különböző szempontok szerinti lekérdezhetőségében, illetve ezek exportálhatóságában.
Ha szeretne többet megtudni a projektről, tekintse meg a teljes esettanulmányt az alábbi gombra kattintva:
Panaszkezelő rendszer bevezetése
Ügyfelünk a világ egyik vezető műszaki szolgáltatásokat nyújtó szervezetének leányvállalata. Fő feladatai közé műszaki vizsgálati, ellenőrzési, felügyeleti illetve tanúsítási tevékenységek tartoznak.
A HyperTeam Kft. által definiált Panaszkezelő rendszer fejlesztési projektben az alábbi mérföldkövek segítették a pilot előrehaladását és megvalósítását:
-
Panaszok rendszerben való kezelése
-
Központi hozzájárulás megszerzése
-
Kijelölt szakember oktatása
-
Pilot rendszer kapcsán részletes telepítési dokumentáció készítése
Ha szeretne többet megtudni a projektről, tekintse meg a teljes esettanulmányt az alábbi gombra kattintva:
Ügyfelünk a hazai élet- és vagyonbiztosítási, valamint a befektetési piac egyik legmeghatározóbb szereplője. Több leányvállalattal is rendelkezik, így az ügyféligényeket rendkívül széles spektrumon tudja kiszolgálni.
A HyperTeam Kft. a Microsoft Magyarország szakértőivel közösen alakította ki a SharePoint-farmot, ezzel is biztosítva az Ügyfelet a rendszer hibamentes működéséről.
Ha szeretne többet megtudni a projektről, tekintse meg a teljes esettanulmányt az alábbi gombra kattintva:
Ügyfelünk az egyik legnagyobb kelet-európai bankcsoport tagja. Fő feladata pénzügyi szolgáltatások nyújtása magánszemélyek, KKV-k és nagyvállalatok valamint önkormányzatok, állami és non-profit szervezetek számára.
A HyperTeam Kft. által definiált szabályzatkezelő rendszer továbbfejlesztési projektben a fő cél volt, hogy a szabályozási tevékenység teljes és részfolyamatai egységes rendszerben legyenek kezelve. Ennek megvalósítását az alábbi megoldásokkal alkalmaztuk a SharePoint keretrendszer alkalmazásával.
Ha szeretne többet megtudni a projektről, tekintse meg a teljes esettanulmányt az alábbi gombra kattintva:
ZöldHáló Intranet Portál megújítása projekt SharePoint-alapú üzleti alkalmazás
A Groupama Biztosító mind a lakosságnak, ezen belül is a családoknak, mind a kis- és középvállalkozásoknak teljes körű biztosítási védelmet kínál. Az élet-, gépjármű-, felelősség- és vagyonbiztosítások terén a folyamatosan fejlődő biztosítási termékek széles választékát kínáljuk országos irodahálózatunk 140 pontján, valamint az OTP Bank 400 fiókjában versenyképes áron.
A HyperTeam megoldása:
-
ZöldHáló megújítása projekt SharePoint-alapú üzleti alkalmazás bevezetése
-
A ZöldHáló portál kialakítása
Ha szeretne többet megtudni a projektről, tekintse meg a teljes esettanulmányt az alábbi gombra kattintva: