BESZERZÉS KEZELŐ RENDSZER

Beszerzések kezelése az igénytől kezdődően az elkészítésen, belső jóváhagyásokon keresztül az elfogadásáig. Minden munkatárs Home Office támogatása! Megoldásunk segítségével felszámolhatják a költséges és időigényes papíralapú adminisztrációt! A kollégák otthonról intézhetik a feladatokat akár igény esetén elektronikus aláírással is! Rendszerünk célja, hogy korszerű megoldások segítségével járuljon hozzá a belső működés átláthatóságának, kontrollálhatóságának növeléséhez, ezáltal az adminisztratív terhek csökkentéséhez!

Teljesen rugalmasan alakítható rendszer rövid bevezetési határidővel akár felhő alapon előfizetéses konstrukcióban!

0033.jpg
Tervezze meg, kövesse és tegye sikeressé projektjeit a SharePoint alapú Beszerzés támogató alkalmazásunkkal! 
Megoldásunk segítségével a vállalatok időt és pénzt takaríthatnak meg azáltal, hogy gond nélkül kezelhetik a beszerzéseket, felszámolhatják a költséges és időigényes papíralapú adminisztrációt, ezen felül a kapcsolódó dokumentumokat és fájlokat keletkezésüket követően évekig tárolhatják.

Beszerzések egyszerű kezelése

  • Egy egyszerű űrlap segítségével egyszerűen kérhet be, priorizálhat és csatolhat dokumentumokat 

  • A egyes beszerzési projektek és az ahhoz kapcsolódó dokumentumok lehetnek publikusak, nem publikusak, vagy szigorúan bizalmasak

  • Az ütemezett vagy virtuális megbeszélések a rendszerben rögzíthetők

  • A megbeszélés résztvevői és a vezetők értesítést kapnak arra vonatkozóan, hogy fogadják el vagy utasítsák vissza a megbeszélésre tett javaslatot

  • Elfogadás előtt a címzetteknek lehetőségük van további információt hozzátenni vagy változtatni a beszerzésre tett javaslaton

  • A rendszer nyomon követi a beszerzési folyamat státuszát és a kapcsolódó dokumentumok utolsó verzióját

  • A rendszer kompatibilis a mobil eszközökkel és tabletekkel is

Könnyedén kezelhető beszerzési folyamatok az elejétől a végéig

  • A rendszerrel kiküszöbölhető a papír alapú iratok használata, mivel a dokumentumok elektronikus formában minden résztvevő rendelkezésére állnak

  • A rendszer automatikusan megjeleníti a beszerzési folyamat aktuális és soron következő lépéseit (pontosan nyomonkövethető folyamat, felelősökkel, csatolt dokumentumokkal)

  • A résztvevők nyomon követhetik a beszerzési folyamat előre haladását külső helyszínen is (ezáltal a résztvevők bekapcsolódhatnak a folyamatba)

  • A beszerzési folyamatot valós időben rögzíti a rendszer, és a folyamat minden egyes pontjához feljegyezhetőek státuszok, eredmények

  • A rendszerben ütemezhetők és rögzíthetők a beszerzési folyamathoz kapcsolódó feladatok

Beszerzési folyamatok támogatása és a kapcsolódó dokumentumok tárolása akár évekre visszamenően

  • A felelősök készre jelenthetik a feladatok státuszát

  • A dokumentumok és az adott beszerzési folyamathoz kapcsolódó fájlok mindvégig a SharePoint rendszerben, könnyen visszakereshető módon tárolódnak

  • Összetett riportok egyszerűen generálhatók

  • A címkézés funkciónak köszönhetően a dokumentumok a vezető által időről időre ellenőrizhetők és értékelhetők

  • Amennyiben egy beszerzési igény elfogadásra kerül, automatikusan bekerül a fizikailag megosztott dokumentumok közé

pexels-fauxels-3183197.jpg

Egyetlen hely a projekthez tartozó összes dokumentumnak

A projekttagoknak lehetőségük van a projektekhez tartozó összes dokumentumot egy helyen tárolni, ezenfelül a SharePoint kifinomult tulajdonságainak köszönhetően, egy kattintással elérve, azonnal képesek párhuzamosan dolgozni a jól ismert Office alkalmazásokban. Továbbá a folyamatos verziókezelés lehetővé teszi a pontos visszakövetést.

Érdekli Önt a HyperTeam SharePoint alapú Beszerzés kezelő rendszere?

További információért hívjon minket a +36 1 279 0720 telefonszámon vagy írjon nekünk az info@hyperteam.com e-mail címre!