BESZERZÉSKEZELŐ RENDSZER
Beszerzések kezelése az igénytől kezdődően az elkészítésen, belső jóváhagyásokon keresztül az elfogadásáig. Minden munkatárs Home Office támogatása! Megoldásunk segítségével felszámolhatják a költséges és időigényes papíralapú adminisztrációt! A kollégák otthonról intézhetik a feladatokat akár igény esetén elektronikus aláírással is! Rendszerünk célja, hogy korszerű megoldások segítségével járuljon hozzá a belső működés átláthatóságának, kontrollálhatóságának növeléséhez, ezáltal az adminisztratív terhek csökkentéséhez!
Tervezze meg, kövesse és tegye sikeressé projektjeit a SharePoint alapú Beszerzés támogató alkalmazásunkkal!
Teljesen rugalmasan alakítható rendszer rövid bevezetési határidővel, akár felhő alapon, előfizetéses konstrukcióban!
Megoldásunk segítségével a vállalatok időt és pénzt takaríthatnak meg azáltal, hogy gond nélkül kezelhetik a beszerzéseket, felszámolhatják a költséges és időigényes papíralapú adminisztrációt, ezen felül a kapcsolódó dokumentumokat és fájlokat keletkezésüket követően évekig tárolhatják.
Beszerzések egyszerű kezelése
-
Egy egyszerű űrlap segítségével egyszerűen kérhet be, priorizálhat és csatolhat dokumentumokat
-
A egyes beszerzési projektek és az ahhoz kapcsolódó dokumentumok lehetnek publikusak, nem publikusak, vagy szigorúan bizalmasak
-
Az ütemezett vagy virtuális megbeszélések a rendszerben rögzíthetők
-
A megbeszélés résztvevői és a vezetők értesítést kapnak arra vonatkozóan, hogy fogadják el vagy utasítsák vissza a megbeszélésre tett javaslatot
-
Elfogadás előtt a címzetteknek lehetőségük van további információt hozzátenni vagy változtatni a beszerzésre tett javaslaton
-
A rendszer nyomon követi a beszerzési folyamat státuszát és a kapcsolódó dokumentumok utolsó verzióját
-
A rendszer kompatibilis a mobil eszközökkel és tabletekkel is
Könnyedén kezelhető beszerzési folyamatok az elejétől a végéig
-
A rendszerrel kiküszöbölhető a papír alapú iratok használata, mivel a dokumentumok elektronikus formában minden résztvevő rendelkezésére állnak
-
A rendszer automatikusan megjeleníti a beszerzési folyamat aktuális és soron következő lépéseit (pontosan nyomonkövethető folyamat, felelősökkel, csatolt dokumentumokkal)
-
A résztvevők nyomon követhetik a beszerzési folyamat előre haladását külső helyszínen is (ezáltal a résztvevők bekapcsolódhatnak a folyamatba)
-
A beszerzési folyamatot valós időben rögzíti a rendszer, és a folyamat minden egyes pontjához feljegyezhetőek státuszok, eredmények
-
A rendszerben ütemezhetők és rögzíthetők a beszerzési folyamathoz kapcsolódó feladatok
Beszerzési folyamatok támogatása és a kapcsolódó dokumentumok tárolása akár évekre visszamenően
-
A felelősök készre jelenthetik a feladatok státuszát
-
A dokumentumok és az adott beszerzési folyamathoz kapcsolódó fájlok mindvégig a SharePoint rendszerben, könnyen visszakereshető módon tárolódnak
-
Összetett riportok egyszerűen generálhatók
-
A címkézés funkciónak köszönhetően a dokumentumok a vezető által időről időre ellenőrizhetők és értékelhetők
-
Amennyiben egy beszerzési igény elfogadásra kerül, automatikusan bekerül a fizikailag megosztott dokumentumok közé
Egyetlen hely a projekthez tartozó összes dokumentumnak
A projekttagoknak lehetőségük van a projektekhez tartozó összes dokumentumot egy helyen tárolni, ezenfelül a SharePoint kifinomult tulajdonságainak köszönhetően, egy kattintással elérve, azonnal képesek párhuzamosan dolgozni a jól ismert Office alkalmazásokban. Továbbá a folyamatos verziókezelés lehetővé teszi a pontos visszakövetést.