ELŐTERJESZTÉS KEZELŐ RENDSZER

Előterjesztés kezelő megoldásunk segítségével a szervezetek időt és pénzt takaríthatnak meg azáltal, hogy felszámolhatják a költséges és időigényes papír- és email alapú adminisztrációt. Megoldásunk segítségével az előterjesztési, véleményezési és jóváhagyási folyamat nagymértékben felgyorsítható és egyszerűsíthető.

Rendszerünk segítségével az előterjesztések elektronikus aláírással bárhonnan jóváhagyhatóak, tehát nem kell fizikailag az irodában lennie.

 Előterjesztések egyszerű ütemezése és szervezése

  • Egy egyszerű űrlap segítségével egyszerűen kérhet be, priorizálhat és csatolhat dokumentumokat az előterjesztésekhez

  • Az előterjesztések lehetnek publikusak, nem publikusak, vagy szigorúan bizalmasak

  • Az ütemezett vagy virtuális megbeszélések a rendszerben rögzíthetők

  • A megbeszélés résztvevői és a vezetők értesítést kapnak arra vonatkozóan, hogy fogadják el vagy utasítsák vissza az adott előterjesztés javaslatot

  • Elfogadás előtt a címzetteknek lehetőségük van további információt hozzátenni vagy változtatni az előterjesztésekhez

  • A rendszer nyomon követi a meghívások státuszát és a kapcsolódó dokumentumok utolsó verzióját

Plusz funkciók:

  • A napirend automatikusan generálódik az értekezlet előtt, így a résztvevők időben megtekinthetik azt

  • Az állandó résztvevők előzetesen regisztrálhatók

  • A meghívó automatikusan kerül kiküldésre a megbeszélés résztvevőinek

  • A rendszer kompatibilis a mobil eszközökkel és tabletekkel is

Előterjesztések eredményeinek kezelése és a kapcsolódó dokumentumok tárolása akár évekre visszamenően

  • A felelősök készre jelenthetik a feladatok státuszát

  • A dokumentumok és az előterjesztéshez kapcsolódó fájlok mindvégig a SharePoint rendszerben, könnyen visszakereshető módon tárolódnak

  • A státuszok változásáról minden résztvevő -emailben értesül

  • Összetett riportok egyszerűen generálhatók

  • A címkézés funkciónak köszönhetően a dokumentumok a vezető által időről időre ellenőrizhetők és értékelhetők

  • Amennyiben egy virtuális értekezlet napirendje elfogadásra kerül, automatikusan bekerül a fizikailag megosztott dokumentumok közé

Előterjesztés kezelő rendszer folyamatábrája

Tekintse meg áttekintő videónkat egyik hasonló rendszerünkről:

ÉRDEKLI ÖNT A HYPERTEAM ELŐTERJESZTÉS KEZELŐ RENDSZERE?

További információért hívjon minket a +36 1 279 0720 telefonszámon vagy írjon nekünk az info@hyperteam.com e-mail címre!

  • Facebook
  • YouTube
  • Linkedin

SharePoint is a registered trademark of Microsoft Inc. HyperTeam is not affiliated with Microsoft Inc, but provides professional SharePoint consulting services and SharePoint Add-ins. Microsoft Inc is not responsible for the content or information on this webiste.