Teljes folyamatautomatizálás a GATE cégcsoportnál – Ügyfélelőadás
jún. 18., Cs
|Webinar
Idő és helyszín
2020. jún. 18. 14:00 – 15:00
Webinar
Az eseményről
MIRŐL LESZ SZÓ?
Az előadásból kiderül, hogy megoldásunk segítségével hogyan számolhatják fel a költséges és időigényes papíralapú adminisztrációt!
Ügyfélkapcsolat kezelése az első igénytől kezdődően az elkészítésen, belső jóváhagyásokon keresztül az előterjesztés elfogadásáig. (ajánlatok, szerződések, számlák, minden kapcsolódó dokumentum) A kollégák akár útközben, vagy otthonról intézhetik a feladatokat, igény esetén akár elektronikus aláírással is! A kialakításra és bevezetésre kerülő szoftver célja volt többek között, hogy korszerű megoldások segítségével járuljon hozzá a belső működés átláthatóságának, kontrollálhatóságának növeléséhez, ezáltal az adminisztratív terhek csökkentéséhez! A teljesen rugalmasan alakítható rendszer rövid bevezetési határidővel akár felhő alapon is elérhető, előfizetéses konstrukcióban! Gyors és rugalmas testreszabás, ügyfélbarát felület, gyors megtérülés!
Ismerje meg a cégcsoport igényeit és a HyperTeam fejelesztését, tudja meg, hogyan adaptálható a rendszer az Ön szervezetében!
Az előadást tartja: SIPOS GYÖNGYI – Kontroller
A részvétel ingyenes, azonban regisztrációhoz kötött.
Lemaradt az eseményről?
Nem probléma!
Tekintse meg a rögzített videót az alábbi linkre kattintva!
https://www.youtube.com/watch?v=IglAB8pzmYQ&t=605s