okt. 29., Cs | Webinárium

Üzleti folyamatok újratervezése 2-4 hét alatt!

Előterjesztések (ajánlatok, szerződések, számlák, bármilyen dokumentum) kezelése az igénytől kezdődően az elkészítésen, belső jóváhagyásokon keresztül az előterjesztés elfogadásáig. Home Office támogatása!
A regisztráció le van zárva
Üzleti folyamatok újratervezése 2-4 hét alatt!

Idő és helyszín

2020. okt. 29. 14:00 – 15:00
Webinárium

Az eseményről

Megoldásunk segítségével felszámolhatják a költséges és időigényes papíralapú adminisztrációt! Kollégák otthonról intézhetik a feladatokat akár igény esetén elektronikusan aláírással is! Előterjesztéseket kezelő szoftverünk célja, hogy korszerű megoldások segítségével járuljon hozzá a belső működés átláthatóságának, kontrollálhatóságának növeléséhez, ezáltal az adminisztratív terhek csökkentéséhez!

Teljesen rugalmasan alakítható rendszer rövid bevezetési határidővel akár felhő alapon előfizetésés konstrukcióban! A rendszer néhány hét alatt bevezethető!

A részvétel ingyenes, azonban regisztrációhoz kötött.

Kérjük írja meg részvételi szándékát.

info@hyperteam.com

Esemény megosztása