Üzleti folyamatok újratervezése 2-4 hét alatt!
okt. 29., Cs
|Webinárium
Előterjesztések (ajánlatok, szerződések, számlák, bármilyen dokumentum) kezelése az igénytől kezdődően az elkészítésen, belső jóváhagyásokon keresztül az előterjesztés elfogadásáig. Home Office támogatása!
Idő és helyszín
2020. okt. 29. 14:00 – 15:00
Webinárium
Az eseményről
Megoldásunk segítségével felszámolhatják a költséges és időigényes papíralapú adminisztrációt! Kollégák otthonról intézhetik a feladatokat akár igény esetén elektronikusan aláírással is! Előterjesztéseket kezelő szoftverünk célja, hogy korszerű megoldások segítségével járuljon hozzá a belső működés átláthatóságának, kontrollálhatóságának növeléséhez, ezáltal az adminisztratív terhek csökkentéséhez!
Teljesen rugalmasan alakítható rendszer rövid bevezetési határidővel akár felhő alapon előfizetésés konstrukcióban! A rendszer néhány hét alatt bevezethető!
A részvétel ingyenes, azonban regisztrációhoz kötött.
Kérjük írja meg részvételi szándékát.