IRODAI ASSZISZTENS
Hazai és nemzetközi piacon egyaránt jelenlévő, dinamikusan fejlődő, szoftverfejlesztéssel, és üzletviteli tanácsadással foglalkozó cég keres heti 10-20 órás részmunkaidőben munkatársat a fenti pozíció betöltésére, budapesti irodájába.
Elvárások
-
aktív hallgatói jogviszony/folyamatban lévő főiskolai vagy egyetemi tanulmányok
-
kommunikációképes angol nyelvtudás
-
magabiztos számítástechnikai tudás (vállalatirányítási rendszer, MS Office programok)
-
pontosság, precizitás, megbízhatóság,
-
proaktivitás és nagyfokú önállóság, hiszen a leendő munkatárs területe önálló gazdája lesz
-
feladatok közötti prioritások meghatározása, és a saját munka önálló megszervezése
-
kiváló szervező, jó problémamegoldó készség
-
dinamikus, nyitott és felelősségteljes személyiség
-
üzleties megjelenés
Előnyt jelent
-
vezetői asszisztensi munkatapasztalat
-
multinacionális környezetben szerzett tapasztalat
-
alapos, gyors, körültekintő hozzáállás
-
önálló munkavégzés, kedves, ügyfélorientált, pozitív személyiség
-
sikerorientált személyiség, terhelhetőség
-
pénzügyi ismerete
Pozíció leírása, feladatok
-
beérkező telefonhívások, üzenetek kezelése
-
klasszikus irodai adminisztráció (levelezés, nyilvántartások, adatbázisok kezelése)
-
iratkezelés, postai ügyintézés
-
pénztár kezelése, számlák kiállítása, iktatása, utalások előkészítése
-
az iroda zökkenőmentes működésének biztosítása (személyi és tárgyi feltételek biztosítása, vendégek fogadása)
-
utazások szervezése, szállásfoglalás bel-, és külföldön, partner nap, ügyféltalálkozó megszervezésében részvétel
-
tárgyalások előkészítése, tárgyaló rendben tartása
-
a cég ügyvezetőinek adminisztratív támogatása, távollétében ad – hoc jellegű teendők kezelése · beszállítói kapcsolattartás,
-
ajánlatok kezelése, vevői egyeztetések
-
tanácsadó csapatunk tagjainak segítőkész támogatása
-
tanácsadó munkatársaink ügyeinek kezelése: munkaszerződések nyilvántartása, jelenléti ívek
-
kapcsolattartás az iroda tulajdonosával: bérleti díjak, havi elszámolások, biztosítások nyilvántartása.
Amit kínálunk
-
megbízható munkahely, barátságos munkakörnyezet, kedves és figyelmes munkatársak
-
a feladatokra való felkészüléshez 2 hónap betanulási időt biztosítunk
-
a munkavégzés helye jól megközelíthető
Munkavégzés helye
Budapest, I. kerület
A pályázati anyaghoz csatolandó: fényképes szakmai önéletrajz és motivációs levél
A pályázatokat az hr@hyperteam.com e-mail címre várjuk!