IRODAI ASSZISZTENS/RECEPCIÓS

Elvárások

  • aktív hallgatói jogviszony, folyamatban lévő főiskolai vagy egyetemi tanulmányok

  • kommunikációképes angol nyelvtudás

  • magabiztos számítástechnikai tudás (vállalatirányítási rendszer, MS Office programok)

  • pontosság, precizitás, megbízhatóság,

  • proaktivitás és nagyfokú önállóság, hiszen a leendő -munkatárs területe önálló gazdája lesz

  • feladatok közötti prioritások meghatározása, és a saját munka önálló megszervezése

  • kiváló szervező, jó problémamegoldó készség

  • dinamikus, nyitott és felelősségteljes személyiség

  • üzleties megjelenés

Előnyt jelent

  • vezetői asszisztensi munkatapasztalat

  • multinacionális környezetben szerzett tapasztalat

  • alapos, gyors, körültekintő hozzáállás

  • önálló munkavégzés, kedves, ügyfélorientált, pozitív személyiség

  • sikerorientált személyiség, terhelhetőség

  • pénzügyi ismerete

Pozíció leírása, feladatok

Hazai és nemzetközi piacon egyaránt jelenlévő, dinamikusan fejlődő, szoftverfejlesztéssel, és üzletviteli tanácsadással foglalkozó cég keres heti 10-20 órás részmunkaidőben munkatársat a fenti pozíció betöltésére, budapesti irodájába.

Az új munkatárs által ellátandó feladatok:

  • beérkező telefonhívások, üzenetek kezelése

  • klasszikus irodai adminisztráció (levelezés, nyilvántartások, adatbázisok kezelése)

  • iratkezelés, postai ügyintézés

  • pénztár kezelése, számlák kiállítása, iktatása, utalások előkészítése

  • az iroda zökkenőmentes működésének biztosítása (személyi és tárgyi feltételek biztosítása, vendégek fogadása)

  • utazások szervezése, szállásfoglalás bel-, és külföldön, partner nap, ügyféltalálkozó megszervezésében részvétel

  • tárgyalások előkészítése, tárgyaló rendben tartása

  • a cég ügyvezetőinek adminisztratív támogatása, távollétében ad – hoc jellegű teendők kezelése · beszállítói kapcsolattartás, 

  • ajánlatok kezelése, vevői egyeztetések

  • tanácsadó csapatunk tagjainak segítőkész támogatása

  • tanácsadó munkatársaink ügyeinek kezelése: munkaszerződések nyilvántartása, jelenléti ívek

  • kapcsolattartás az iroda tulajdonosával: bérleti díjak, havi elszámolások, biztosítások nyilvántartása.

Amit kínálunk

  • megbízható munkahely, barátságos munkakörnyezet, kedves és figyelmes munkatársak

  • a feladatokra való felkészüléshez 2 hónap betanulási időt biztosítunk

  • a munkavégzés helye jól megközelíthető (Budapest, I. kerület)

Munkavégzés helye

Budapest, I. kerület

A pályázati anyaghoz csatolandó: fényképes szakmai önéletrajz és motivációs levél

A pályázatokat az info@hyperteam.com e-mail címre várjuk!

  • Facebook
  • YouTube
  • Linkedin

SharePoint is a registered trademark of Microsoft Inc. HyperTeam is not affiliated with Microsoft Inc, but provides professional SharePoint consulting services and SharePoint Add-ins. Microsoft Inc is not responsible for the content or information on this website.