A CRM lehetőségei a vállalati gyakorlatban | Növelje cége árbevételét!

A következőkben egy konkrét projektünket szeretnénk bemutatni. A HyperTeam megoldása egy folyamatautomatizált ügyviteli támogató szoftver (CRM) bevezetése, egyedi fejlesztése. Ügyfelünk igényeire szabott CRM rendszerének fő célja, hogy egy egységes rendszerben támogassa a HIPA ügyfelei kapcsán végzett aktivitásokat, az ügyfelek előtörténete kapcsán átfogó képet tudjon nyújtani az adott ügyféllel kapcsolatos korábbi történésekről, illetve támogassa a projektek adminisztrációját.


Ügyfél profil

A Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) a Külgazdasági és Külügyminisztérium irányítása alatt működő befektetés- ösztönzéssel és menedzsment-tanácsadással foglalkozó ügynökség, melynek legfőbb feladata a hazánk számára legmeghatározóbb külföldi befektetési projektek megvalósítása. Ezen túlmenően szakmai rendezvényeken, képzéseken keresztül nyújt segítséget ügyfeleinek befektetési döntéseikben, testreszabott ajánlatokat dolgoz ki, valamint ismerteti az aktuális állami támogatási lehetőségeket.


Elvárások
  • A rendszer teljes mértékben illeszkedjen a szervezet meglévő informatikai környezetéhez és felhasználói kultúrájához

  • Minimum 130 fő dolgozhasson a rendszerben azonos időben

  • Olyan költséghatékony informatikai megoldás álljon rendelkezésre, amely támogatja a szervezeten belüli és kívüli együttműködést is

  • Az ügyfelekkel, partnerekkel kapcsolatos aktivitások egy egységes rendszerben, felhasználóbarát módon legyenek elérhetőek

  • A rendszer támogassa a kétnyelvűséget és rendelkezzen magyar nyelvű help desk támogatással

  • A működési folyamatok legyenek átláthatóak, hatékonyságuk növekedjen, a folyamatok változásai minimális fejlesztési-, illetve IT támogatási igénnyel adaptálhatóak legyenek

  • Vezetői szempontból a projektmenedzsment támogatása, valamint az adatok elemezhetősége biztosított legyen



A HyperTeam megoldása

Folyamatautomatizált ügyviteli támogató szoftver (CRM) bevezetése, egyedi fejlesztése:

A HIPA igényeire szabott CRM rendszer fő célja, hogy egységes rendszerben támogassa a HIPA ügyfelei kapcsán végzett aktivitásokat, az ügyfelek előtörténete kapcsán átfogó képet tudjon nyújtani az adott ügyféllel kapcsolatos korábbi történésekről, illetve támogassa a projektek adminisztrációját. Emellett a rendszernek támogatást kell nyújtania a rendszerben lévő adatok különböző szempontok szerinti lekérdezhetőségében, illetve ezek exportálhatóságában. Ezáltal a CRM-rendszerbe azok az adatok kerülnek, melyek az egész szervezet számára fontosak, illetve szorosan kötődnek az ügyfelekkel történő kapcsolattartáshoz.


Felkeltettük érdeklődését? Az esettanulmány részletes leírásához kattintson az alábbi gombra!


Szükség esetén segítséget nyújtunk


További segítségért keresse fel elérhetőségeinket a weboldalunkon, ahol kérdéseket tehet fel, ha esetleg problémákba ütközik. Keressen minket bizalommal!


Hasonló tartalmakért kövessen minket Facebook, illetve LinkedIn oldalainkon, valamint iratkozzon fel Youtube csatornánkra!




Kövessen minket Facebook és LinkedIn oldalunkon!

  • Facebook Social Icon
  • LinkedIn Social Icon