top of page

A Virtuális Iroda és a Home Office még sosem volt ennyire aktuális!

Szerződések, beszerzések (ajánlatok, számlák, bármilyen dokumentumok) kezelése az igénytől kezdődően az elkészítésen, belső jóváhagyásokon keresztül az előterjesztés az elfogadásáig. Minden munkatárs Home Office támogatása!


Megoldásunk segítségével felszámolhatják a költséges és időigényes papíralapú adminisztrációt! A kollégák otthonról intézhetik a feladatokat akár igény esetén elektronikusan aláírással is!


Szerződéseket, tendereket kezelő szoftverünk célja, hogy korszerű megoldások segítségével járuljon hozzá a belső működés átláthatóságának, kontrollálhatóságának növeléséhez, ezáltal az adminisztratív terhek csökkentéséhez!


Teljesen rugalmasan alakítható rendszer rövid bevezetési határidővel akár felhő alapon, előfizetéses konstrukcióban!


A rendszer néhány hét alatt bevezethető!


Itt láthatja a bejelentkezési képernyőt feladatokkal és listákkal…



…és itt az előterjesztésit.



Amennyiben érdekli Virtuális Iroda megoldásunk vegye fel a kapcsolatot velünk és mi hamarosan visszahívjuk! 


Keressen minket bizalommal az info@hyperteam.hu e-mail címen.

Kövessen minket Facebook és LinkedIn oldalunkon!

  • Facebook Social Icon
  • LinkedIn Social Icon
bottom of page