FOLYAMATMENEDZSMENT TANÁCSADÁS
A vállalkozások sikerességének egyik fontos tényezője, hogy alkalmazkodni tudjanak a változásokhoz és képesek legyenek folyamatosan fejlődni. Csapatunk célja, hogy az üzleti folyamatok felmérésével, átvilágításával és elemzésével, illetve a szervezeti elakadások feltárásával, kezelésével, továbbá az optimális működés kialakításával segítsünk reagálni ezekre a változásokra, és megfelelő válaszokat adni a változatos kihívásokra is. Mindezt innovatív szoftverekkel támogatjuk, legyen szó folyamatmodellezésről, automatizálásról vagy adatbányászatról, segítünk a megfelelő eszköz kiválasztásában.
A HyperTeam
hozzáadott értéke
-
2004 óta több mint 100 folyamatfejlesztési projektben vettünk részt nagyvállalati körben.
-
Tanácsadóink több mint 25 éves folyamat- és vállalatszervezési tapasztalattal rendelkeznek.
-
A legmodernebb módszertanokat és szoftvereket használjuk a munkánk során.
-
Több hazai egyetemen vendégelőadóként oktatjuk a folyamatmenedzsment módszertant.
TERÜLETEK
FOLYAMAT-MENEDZSMENT
BPR
SZERVEZETI ÁTALAKÍTÁSOK
FUNKCIONÁLIS VÁLTOZÁSOK
Milyen eredményeket hozhat a folyamatmenedzsment?
Egy innovatív folyamatmodellező eszköz segítségével, tanácsadóink támogatásával elérhető a működési hatékonyság növelése, a transzparens működés, a szabályozási követelményeknek történő megfelelés, a működési költségek csökkentése, valamint az ügyfél elégedettség növelése. Használja ki tapasztalatainkat és a kidolgozott eljárási modellek és legjobb gyakorlatok előnyeit!
Módszertani megközelítés
-
működési folyamatok top-down alapú, end-to end felmérése
-
as-is állapot meghatározása
-
célok azonosítása
-
to-be állapot és fejlesztési koncepció meghatározása
-
design, módszertan kialakítás és bevezetés (módszertani implementáció)
-
fejlesztési projektek definiálása
Előnyök
-
gyors reakció a szervezeti és szabályozási változásokra
-
hatékonyabb, költségtakarékos működés
-
magasabb ügyfél elégedettség
-
világos, elhatárolt felelősségi és szerepkörök
-
egyszerűbb döntéshozatal
-
redundanciák, duplikációk megszűnése a folyamatokban/működésben
-
folyamatos monitoring és fejlesztés (lehetőségének) megteremtése a szervezeten belül, tudásmegosztás
-
minőségbiztosítás alapjainak megteremtése