SZERZŐDÉSKEZELŐ

RENDSZER

Szerződéskezelő megoldásunk segítségével Ön időt és pénzt takaríthat meg azáltal, hogy gond nélkül kezelhetik és tárolhatják teljes körűen szerződéseiket, felszámolhatják a költséges és időigényes papíralapú adminisztrációt, ezen felül az elkészült dokumentumokat keletkezésüket követően évekig tárolhatják.

SZERZŐDÉSEK EGYSZERŰ KEZELÉSE, NYOMON KÖVETÉSE ÉS TÁROLÁSA

  • Egy egyszerű űrlap segítségével egyszerűen hozhat létre szerződéseket, adhat ki ahhoz kapcsolódó feladatokat, csatolhat dokumentumokat

  • Az adott szerződéshez kapcsolódó feladatok lehetnek publikusak, nem publikusak, vagy szigorúan bizalmasak

  • Ütemezett, virtuális értekezleteket hozhat létre, és az ott elhangzottakat rögzítheti, később nyomon követheti

  • A megbeszélés résztvevői és a vezetők értesítést kapnak arra vonatkozóan, hogy fogadják el vagy utasítsák az adott szerződéssel kapcsolatos feladatokat, módosítási kéréseket

  • Elfogadás előtt a címzetteknek lehetőségük van további információt hozzátenni vagy változtatni a szerződésre tett javaslaton

  • A rendszer nyomon követi a feladatok státuszát és a kapcsolódó dokumentumok utolsó verzióját

  • A rendszer kompatibilis a mobil eszközökkel és tabletekkel is

Tekintse meg áttekintő videónkat a szerződéskezelő rendszerünkről:

KÖNNYEDÉN NYOMON KÖVETHETŐ FELADATOK ÉS STÁTUSZOK AZ ELEJÉTŐL A VÉGÉIG

  • A rendszerrel kiküszöbölhető a papír alapú iratok használata, mivel a dokumentumok elektronikus formában minden résztvevő rendelkezésére állnak

  • A szerződésekkel kapcsolatos virtuális értekezletek alatt a rendszer automatikusan nyomonköveti a dokumentumban feltüntetett tárgyalás részleteit

  • A résztvevők nyomon követhetik az értekezlet előre haladását külső helyszínen is (ezáltal a résztvevők bekapcsolódhatnak a megbeszélésbe, amikor éppen saját javaslatuk van napirenden)

  • A megbeszéléshez kapcsolódó jegyzőkönyveket valós időben rögzítik, és a napirend minden egyes pontjához feljegyezhetők az eredmények

  • A megbeszélés végén a jegyzőkönyvet tartalmazó formális Word dokumentum jön létre

  • A rendszerben ütemezhetők és rögzíthetők a javaslatok és a szerződéshez kapcsolódó feladatok

A SZERZŐDÉSEKHEZ KAPCSOLÓDÓ FELADATOK TÁROLÁSA AKÁR ÉVEKRE VISSZAMENŐLEG

  • Az adott szerződést érintő változásokat minden érintett résztvevő haladéktalanul megkapja e-mail-ben

  • Aláírt jegyzőkönyvek is csatolhatóak a rendszerbe

  • A felelősök készre jelenthetik a feladatok státuszát

  • A dokumentumok és a szerződéshez kapcsolódó fájlok mindvégig a SharePoint rendszerben, könnyen visszakereshető módon tárolódnak

  • Összetett riportok egyszerűen generálhatók

  • A címkézés funkciónak köszönhetően a dokumentumok a vezető által időről időre ellenőrizhetők és értékelhetők

  • Amennyiben egy szerződés minden érintett által elfogadásra kerül, automatikusan bekerül a fizikailag megosztott dokumentumok közé

Typing on a Laptop

EGYETLEN HELY A PROJEKTHEZ TARTOZÓ ÖSSZES DOKUMENTUMNAK

A projekttagoknak lehetőségük van a projektekhez tartozó összes dokumentumot egy helyen tárolni, ezenfelül a SharePoint kifinomult tulajdonságainak köszönhetően, egy kattintással elérve, azonnal képesek párhuzamosan dolgozni a jól ismert Office alkalmazásokban. Továbbá a folyamatos verziókezelés lehetővé teszi a pontos visszakövetést.

szerződéskezelő rendszer folyamatábrája

  • Facebook
  • YouTube
  • Linkedin

SharePoint is a registered trademark of Microsoft Inc. HyperTeam is not affiliated with Microsoft Inc, but provides professional SharePoint consulting services and SharePoint Add-ins. Microsoft Inc is not responsible for the content or information on this website.