SZERZŐDÉSKEZELŐ RENDSZER
Szerződéskezelő megoldásunk segítségével Ön időt és pénzt takaríthat meg azáltal, hogy gond nélkül kezelhetik és tárolhatják teljes körűen szerződéseiket, felszámolhatják a költséges és időigényes papíralapú adminisztrációt, ezen felül az elkészült dokumentumokat keletkezésüket követően évekig tárolhatják.
SZERZŐDÉSEK EGYSZERŰ KEZELÉSE, NYOMON KÖVETÉSE ÉS TÁROLÁSA
-
Egy egyszerű űrlap segítségével egyszerűen hozhat létre szerződéseket, adhat ki ahhoz kapcsolódó feladatokat, csatolhat dokumentumokat
-
Az adott szerződéshez kapcsolódó feladatok lehetnek publikusak, nem publikusak, vagy szigorúan bizalmasak
-
Ütemezett, virtuális értekezleteket hozhat létre, és az ott elhangzottakat rögzítheti, később nyomon követheti
-
A megbeszélés résztvevői és a vezetők értesítést kapnak arra vonatkozóan, hogy fogadják el vagy utasítsák az adott szerződéssel kapcsolatos feladatokat, módosítási kéréseket
-
Elfogadás előtt a címzetteknek lehetőségük van további információt hozzátenni vagy változtatni a szerződésre tett javaslaton
-
A rendszer nyomon követi a feladatok státuszát és a kapcsolódó dokumentumok utolsó verzióját
-
A rendszer kompatibilis a mobil eszközökkel és tabletekkel is
KÖNNYEDÉN NYOMON KÖVETHETŐ FELADATOK ÉS STÁTUSZOK AZ ELEJÉTŐL A VÉGÉIG
-
A rendszerrel kiküszöbölhető a papír alapú iratok használata, mivel a dokumentumok elektronikus formában minden résztvevő rendelkezésére állnak
-
A szerződésekkel kapcsolatos virtuális értekezletek alatt a rendszer automatikusan nyomonköveti a dokumentumban feltüntetett tárgyalás részleteit
-
A résztvevők nyomon követhetik az értekezlet előre haladását külső helyszínen is (ezáltal a résztvevők bekapcsolódhatnak a megbeszélésbe, amikor éppen saját javaslatuk van napirenden)
-
A megbeszéléshez kapcsolódó jegyzőkönyveket valós időben rögzítik, és a napirend minden egyes pontjához feljegyezhetők az eredmények
-
A megbeszélés végén a jegyzőkönyvet tartalmazó formális Word dokumentum jön létre
-
A rendszerben ütemezhetők és rögzíthetők a javaslatok és a szerződéshez kapcsolódó feladatok
A SZERZŐDÉSEKHEZ KAPCSOLÓDÓ FELADATOK TÁROLÁSA AKÁR ÉVEKRE VISSZAMENŐLEG
-
Az adott szerződést érintő változásokat minden érintett résztvevő haladéktalanul megkapja e-mail-ben
-
Aláírt jegyzőkönyvek is csatolhatóak a rendszerbe
-
A felelősök készre jelenthetik a feladatok státuszát
-
A dokumentumok és a szerződéshez kapcsolódó fájlok mindvégig a SharePoint rendszerben, könnyen visszakereshető módon tárolódnak
-
Összetett riportok egyszerűen generálhatók
-
A címkézés funkciónak köszönhetően a dokumentumok a vezető által időről időre ellenőrizhetők és értékelhetők
-
Amennyiben egy szerződés minden érintett által elfogadásra kerül, automatikusan bekerül a fizikailag megosztott dokumentumok közé
Tekintse meg áttekintő videónkat a szerződéskezelő rendszerünkről:
EGYETLEN HELY A PROJEKTHEZ TARTOZÓ ÖSSZES DOKUMENTUMNAK
A projekttagoknak lehetőségük van a projektekhez tartozó összes dokumentumot egy helyen tárolni, ezenfelül a SharePoint kifinomult tulajdonságainak köszönhetően, egy kattintással elérve, azonnal képesek párhuzamosan dolgozni a jól ismert Office alkalmazásokban. Továbbá a folyamatos verziókezelés lehetővé teszi a pontos visszakövetést.
szerződéskezelő rendszer folyamatábrája